Ledenadministratie
Trivos maakt voor de ledenadministratie gebruik van AllUnited. In dit systeem kan je als lid je gegevens inzien en eventueel wijzigingen zelf doorvoeren.
Je kunt in AllUntited op 3 manieren inloggen:
- Met het e-mail adres dat je hebt opgegeven bij aanmelden,
- Met je Nevobo relatiecode, deze vind je onder andere op je spelerspas.
- Met je AllUnited relatienummer. Dit nummer weet je in principe pas als je bent ingelogd, dus dit is niet te gebruiken voor de eerste keer inloggen.
Mocht je geen Nevobo relatiecode hebben en je weet niet (meer) met welk e-mail adres je bent aangemeld, kun je een e-mail sturen naar: ledenadministratie@trivos.nl om dit op te vragen.
Weet je een van de 3 gegevens, dan kan je met het hieronder beschreven proces inloggen:
Ga naar de ledenmodule.
Eerste keer inloggen of ben je je wachtwoord vergeten?
- Vul bij “Gebruikersnaam” je e-mailadres, Nevobo relatiecode of AllUnited relatienummer in
- Laat wachtwoord leeg
- Klik op “nieuw wachtwoord aanvragen”
- Op het bij ons bekende e-mailadres ontvang je vervolgens een mail met een tijdelijk wachtwoord.
- Vul je gebruikersnaam en dit tijdelijke wachtwoord in (dit gaat het snelst via kopiëren & plakken uit je mailprogramma).
- Klik vervolgens op de knop “Inloggen”.
- Hierna kom je in een nieuw scherm waarin je het ontvangen tijdelijke wachtwoord moet invoeren.
- Als je dit gedaan hebt, kun je een zelf bedacht wachtwoord ingeven. Dit wachtwoord moet bestaan uit minimaal 6 tekens, waarvan minimaal 2 cijfers.
- Klik nu op de knop “Bewaren” om je nieuwe wachtwoord op te slaan. Het tijdelijke wachtwoord is hierna niet meer bruikbaar.
- Je kunt nu inloggen met het nieuwe wachtwoord.
Eenmaal ingelogd zie je al je gegevens waarmee je in de ledenadministratie bekend bent. Met de menuoptie “Wijzig je gegevens” kun je jouw gegevens zelf aanpassen en eventueel een pasfoto toevoegen.
Voor overige vragen over de ledenadministratie kunt u mailen naar ledenadministratie@trivos.nl